במיוחד לנשים מופנמות ורגישות שרוצות ללמוד לעמוד על שלהן:
פעילות שבועית בוואטסאפ לנשים רגישות ומופנמות
שקשה להן להגיד את מה שיושב להן על הלב
ומרגישות שהגיע הזמן שלהן לבטא את עצמן בביטחון ובכנות
ולעמוד סוף סוף על שלהן מבלי לאבד את החיבור לאחר
את מכירה את זה שמשהו לא נעים לך,
איזו הערה שנזרקת אלייך, בקשה, אולי התנהגות מסוימת של מישהו,
ומבפנים את מתכווצת.
אולי נעלבת או כעסת, אולי הרגשת אי נוחות.
אבל במקום להגיד משהו, את שוב שותקת.
מתבלבלת, מנסה להבין למה זה כל כך מפריע לך.
מנסה, כמו תמיד, להיות נחמדה.
את רוצה לשמור על החיבור, לא לפגוע בצד השני,
ובטח שלא לצאת "רגישה מדי".
אם את זוכרת את כל הרגעים האלה לאורך השנים,
ומרגישה שהגיע הזמן שלך לשחרר את המשקל הזה מהלב,
הפעילות הזאת נבנתה בדיוק בשבילך.
נבחר מע' יחסים אחת ספציפית שעליה תעבדי במהלך הפעילות וניתן מקום למה שאת סוחבת בתוכך כך שכבר בהתחלה תרגישי הקלה.
ניצור הפרדה בין מה שייך לך בסיטואציה ומה שייך לצד השני, נגלה מה הגבול שנחצה אצלך ולמה זה כל כך הפעיל אותך
נלמד איך לצאת מלופ האשמה העצמית ולקבל ביטחון בנוגע למה שחשוב לך במערכות יחסים
נגלה איך להפוך פער במערכת יחסים להזדמנות להכיר את עצמך טוב יותר, כך שיהיה לך קל יותר לתקשר את מה שחשוב לך החוצה
- תקבלי ליווי צמוד ממני לאורך כל שבוע הפעילות
- הפעילות מיועדת לקבוצה קטנה, איכותית ואינטימית של נשים רגישות ומופנמות
- הפעילות תיעשה תוך שמירה על הפרטיות שלך ברגישות
- הפוקוס שלנו הוא על התהליך ולא על התוצאה - את לא חייבת בסוף הפעילות להגיד אם תרגישי שזה לא נכון לך
הפעילות תתחיל ב25.1 ותערך 5 ימים (ראשון-חמישי)
היא תתקיים בקבוצת הווטסאפ השקטה אליה תקבלי קישור ברגע ההרשמה
בכל בוקר תקבלי משימה קצרה שתצטרכי להקדיש לה גג 10 דקות
לנשים מופנמות ורגישות ש....
שמרגישות שהגיע הזמן שלהן לשחרר משהו שיושב להן על הלב כבר תקופה במערכת יחסים ספציפית
שרוצות להיות הן באותנטיות וכנות, מבלי שהפחד לפגוע באחר ינהל אותן
שמוכנות לכבות את הבושה שהן סוחבות ולהגביר את הקול שלהן (גם אם זה רק מול עצמן)
שחולמות להשתחרר מהלופ של "למה אני מרגישה ככה?" וללמוד לראות את עצמן בעיניים אחרות בתוך מערכת היחסים
שחוות פער שמעיק עליהן בין מה שהן מרגישות לאדם מסוים לבין איך שהן מתנהלות איתו בפועל
שרוצות הזדמנות סוף־סוף לעמוד על שלהן מבלי לאבד את החיבור לאחר, ולהרגיש גם חופשיות וגם נאמנות לעצמן
כי היא לא דורשת חשיפה.
לא שיתוף בקבוצה.
לא אומץ "ענק" או צעד קיצוני.
הכול מתנהל בצורה אנונימית, עדינה ואישית
ואני מלווה אותך לאורך כל השבוע.
והכי חשוב לי שתדעי,
שההצלחה מבחינתי בפעילות הזו היא לא
שתגידי בסוף השבוע את מה שיש לך להגיד.
אלא זה שאת תדעי.
שתכירי את הגבול שלך,
ושתרגישי שאת לא מבטלת את עצמך יותר.
קוראים לי מעיין שתית ואם הגעת לכאן אשמח שנכיר!
תמיד שמעתי מאחרים כמה אני שקטה ולמה אני לא מדברת והרגשתי שרוב האנשים לא באמת יודעים מי אני. פחדתי מה יחשבו עליי ונמנעתי מלהכנס לקונפליקטים.
בעקבות משבר שעברתי לפני כ15 שנים שבו הייתי ממש בדיכאון החלטתי שנמאס לי! החלטתי לפרוץ את הכלא הזה שחייתי בו שבו הסוהרת הראשית היתה אני עצמי.
התחלתי תהליך רגשי של NLP ודמיון מודרך שעזר לי להתחיל לבטא את עצמי, התחלתי להגיד לא כשלא מתאים לי, לשים את עצמי במרכז והאנרגיות הפיזיות והרגשיות שלי היו גבוהות וטובות!
כך מצאתי את הייעוד שלי וב10 השנים האחרונות עזרתי לעשרות נשים לבנות את הביטחון העצמי שלהן כך שהן התחילו לבטא את עצמן באסרטיביות ולשים את עצמן במקום גבוה.
כיום אני מלווה נשים שנתפסות מבחוץ כשקטות ומופנמות להתמלא באומץ ולהשמיע את עצמן בביטחון בעזרת כלים מעולם התודעה והיצירה.
את הפעילות “הפעם אני לא שותקת” יצרתי כי פגשתי שוב ושוב נשים חכמות ורגישות שיודעות בדיוק מה הן מרגישות, אבל נתקעות רגע לפני שהקול יוצא.
כי ראיתי איך השתיקה הזו מכרסמת בביטחון, ואיך צעד קטן, מדויק ובטוח, יכול להחזיר לך את האמון בעצמך מבלי לפגוע בקשר.
אני פחות מתחברת לקונפסט קבוצתי, אבל מאוד אהבתי את הנושא. איך אני בכל זאת יכולה להשתתף בפעילות?
לפני הכל - הפעילות מיועדת לקבוצה קטנה ואינטימית של נשים והיא לא מצריכה שיתוף בקבוצה.
בכל יום את מקבלת משימה קטנה וצריכה לעשות אותה בינך לבין עצמך. אם את צריכה עזרה אני זמינה בווטסאפ ואת יכולה לפנות אליי באופן פרטי.
כמה זמן יידרש ממני להשקיע בפעילות?
הפעילות אורכת 5 ימים וכל משימה שתקבלי תערוך כ10 דקות מקסימום. ביום החמישי תקבלי ממני פרק מוקלט ומסכם שיערוך 15 דקות ויהיה מפוצץ בערך.
אני לא מרגישה בנוח לשתף בנושאים כל כך רגישים, האם הפעילות מתאימה לי?
אין שום חובה לשתף במהלך הפעילות, כולנו נשים רגישות ומופנמות ואני ממש מכירה את התחושה הזו מקרוב.
אם תרצי תוכלי לשתף אותי בפרטי ואהיה כאן בשבילך בשמחה.
האם אפשר לפנות אלייך באופן אישי במהלך הפעילות?
אחד הדברים שהכי חשובים לי זה להיות איתך בקשר אישי, להבין איך עוברת עלייך הפעילות ולעזור בתהליך. אני באופן אישי מאוד מאמינה בקשר ובליווי אישי ועל כן את יותר ממוזמנת לפנות אליי בפרטי בכל שלב!
האדם שמולו יש לי עניין כבר לא בחיים שלי ואין לי רצון ו/או דרך לדבר איתו, האם הפעילות עדיין רלוונטית לי?
בטח. הדגש בפעילות הוא על התהליך הפנימי שלך ופחות על התקשורת עם האדם הספציפי הזה. בסוף כל אדם מציף בנו דברים שכבר קיימים בנו ועל כן העבודה היא קודם כל על עצמנו פנימה. בתהליך יוכל לשרת אותך במערכות יחסים אחרות בחייך והכי חשוב- במערכת ביחסים שלך עם עצמך.
ניסיתי כבר כמה פעמים להגיד את מה שיש לי להגיד, וכל פעם התחרטתי ברגע האחרון. למה שהפעם זה יהיה שונה?
הסיבה שבגללה אנחנו לא מבטאות את עצמנו היא עמוקה ולכן גם הפיתרון לא טמון בהחלטה פנימית בלבד או אפילו לא בזריקת אומץ, אלא בתהליך של שינוי פנימי של הפחד הכי גדול שלנו- שלא יאהבו אותנו. זה בדיוק מה שאנחנו הולכות לעבור כאן בפעילות ובסופה גם אם עדיין לא תגידי כבר תהיי במקום לגמרי אחר עם עצמך.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר